Filmreview: feestelijke familiepremière van Dreamworks De Bad Guys

Eke deed voor jou verslag van deze première. Namens Marstyle.nl mocht ik samen met mijn zoon Max (8) naar de feestelijke familiepremière van de animatiefilm De Bad Guys. Op zaterdagochtend 16 april namen Max en ik de trein richting Amsterdam Bijlmer Arena. Alleen de treinreis is voor Max al een uitje op zich, dus het was een goede start van een leuke dag samen. Pathé Arena is perfect gelegen aan het station, dus we konden zo uit de trein de bioscoop in.

Gastblog door Eke van Ekebrouwer.nl

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/M60Gu2SLJ3A" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

We werden hartelijk ontvangen en kregen beiden een polsbandje om en te horen in welke filmzaal we mochten plaatsnemen na het voorprogramma. Op de trappen konden we vlak voor het podium plaatsnemen. Kidsradio was al begonnen met het draaien van leuke liedjes om de sfeer er goed in te brengen. Op een gegeven moment konden alle kinderen meedansen op het podium.

Feestelijke familiepremiere De Bad Guys

Toen de stemmencast aanwezig was, werden deze gepresenteerd door presentator Levi van Kempen. De Nederlandse stemmencast bestaat uit o.a. Gijs Naber (Meneer Wolf), Nasrdin Dchar (Professor Marmelade), Giovanca Ostiana (Diane Vossinger), Denise Aznam (Mevrouw Tarantula), Jody Bernal (Meneer Piranha), Rayen Panday (Meneer Haai) en Tara Hetharia (Priscilla Pluizebol). Na wat korte interviews mocht ook het aanwezige publiek vragen stellen.

Feestelijke familiepremiere De Bad Guys

Optreden van rapper Donnie

Het voorprogramma eindigde met een optreden van rapper Donnie, die er echt een feestje van probeerde te maken op deze mooie ochtend. Na het optreden mochten we dan eindelijk naar de filmzaal. Op elke stoel lag een goodiebag met daarin wat merchandise, popcorn, een pakje drinken en andere lekkere dingen.

Feestelijke familiepremiere De Bad Guys

Waar gaat de film over?

Maar nu dan waar je waarschijnlijk enorm nieuwsgierig naar bent: waar gaat de film De Bad Guys over? In deze actiecomedy draait het om een groep criminele dieren met een hele bijzondere uitdaging: braaf worden. De hoofdpersonen zijn de charmante zakkenroller Mr. Wolf, doorgewinterde kluizenkraker Mr. Snake, koele meester in vermommingen Mr. Shark, krachtpatser met een kort lontje Mr. Piranha en de scherpe ervaren hacker Ms. Tarantula alias “Webs”.

Na jaren allerlei slechte dingen te hebben uitgespookt, worden de valse vrienden gepakt. Het lukt ze om een deal te sluiten: als ze vanaf nu brave burgers worden, hoeven ze niet de gevangenis in. Professor Marmalade, een bijzondere cavia moet ervoor zorgen dat ze veranderen in een groep goede burgers.

Ik wil nog zoveel meer vertellen over deze fantastische film vol verrassingen, maar ik denk dat je beter zelf de film kunt gaan bekijken. De film is vanaf nu in heel Nederland te zien. Heel veel kijkplezier!

Heb jij De Bad Guys al gezien in de bioscoop?

Hai, dit glitterkanon probeert met haar blog jouw leven op te leuken of in ieder geval een bende van glitters achter te laten. Net hoe je het bekijkt. Mijn besluit is om na allerlei shit alleen nog maar door het leven te sprankelen (althans ik doe een poging, haha) en door mee te lezen kun jij dat ook! Mijn naam is Marguerita, zzp-er en co-ouder van 2 leuke dochters van 11 en 13 jaar. Je leest hier de soap van mijn leven en mijn zoektocht naar geluk en een stukje meer zen. Ik review perks, bijzondere ervaringen en probeer de band te versterken met mijn tieners.