Dat verdient een bloemetje!

Klantenservice. Niet elk bedrijf heeft die netjes op orde. Omdat ik ook actief ben als mystery shopper (lees hier wat dat is) let ik vaak extra op dit soort dingen. En durf ik ook wat makkelijker aan de bel te trekken als het niet helemaal in orde is. Ik weet nu namelijk dat het voor bedrijven belangrijk is om hier meldingen van te krijgen, omdat ze anders klanten kwijtraken en niet weten waar dit aan ligt. Maar wat doe je als je door een foutje niet 2 maar 3 boeketten bloemen ontvangt?

bloemen van greetz
Huh, 3 dozen?

Wie mijn weekoverzichten leest of mij volgt op Instagram had vast al gezien dat ik onlangs 3 grote dozen ontving van Greetz. Mijn favo webwinkel als het gaat om de bezorging van cadeautjes. Helemaal toen ze mij een mailtje stuurden dat ze mijn blog volgen en me graag een opkikkertje wilden geven in de vorm van een mooie bos bloemen. Omdat ik dat kan gebruiken én omdat ze gelezen hadden dat ik zo van bloemen houd. Hoe lief is dat?

Moderne bloemstukken bestellen

Dit soort verrassingen zijn natuurlijk de kers op de taart van mijn werk als blogger. Ik was nog helemaal in de ban van de workshop met chrysanten die ik onlangs heb gevolgd. De rebelse styling van boeketten heeft mijn hart veroverd dus ik besloot op zoek te gaan naar een modern boeket. Maar kun je in een webshop wel moderne bloemstukken bestellen? Ik bekeek het bloemen aanbod van Greetz. Daar staan inderdaad traditionele boeketten tussen, maar gelukkig ook hippere plukboeket varianten. Zelfs enkele setjes die je zelf thuis in elkaar kunt zetten. En ook handig – maar ik hoop het niet op korte termijn nodig te hebben – je kunt er rouwboeketten bestellen. Ik ging in ieder geval voor 2x het boeket ‘Red Surprise’, dat zag er vrolijk uit en anders dan de traditionele boeketjes. Leuk ook dat er chrysanten in zijn verwerkt.

Verkeerde bestelling ontvangen

Greetz bezorgde mijn bestelling keurig op de afgesproken datum. Alleen… waren het 3 dozen in plaats van de verwachte 2. Huh? Wel leuk natuurlijk, maar niet wat ik had besteld. Ik maakte snel de dozen open. In één doos zat inderdaad een modern boeketje in de stijl die ik graag wilde. De andere 2 dozen bevatten echter een traditioneel bloemstuk. Hmmm… Wel leuk dat ik nu 3 bosjes bloemen had natuurlijk, maar het was niet wat ik had besteld. Het leek mij juist zo leuk om 2 moderne bosjes naast elkaar te zetten op mijn dressoir. En het hoort natuurlijk niet dat je iets anders ontvangt dan wat je besteld hebt. Maar toch voelde het ondankbaar om erover te klagen bij het bedrijf. Ze leverden tenslotte meer dan gevraagd. Lastig, lastig… wat nu?

bloemen van greetz
Ik had mijn mailbox nog niet eens geopend of de deurbel ging alweer…

100% tevredenheidsgarantie

Ik besloot mijn contactpersoon in te lichten, dat ik niet helemaal de fotoreportage kon maken die we hadden afgesproken. Voelde me wel een beetje opgelaten. Maar ik kon het onderzoek niet uit mijn hoofd krijgen dat ik eerder dit jaar deed: naar hoe partijen samenwerkingen met bloggers ontvangen. En dat het zo fijn is om het even te horen als iets niet aan de verwachtingen voldoet. Toen kwam ook de mystery shopper in mij naar boven. Dat het juist zo fijn is voor bedrijven om te horen of iets ook echt goed wordt opgelost. Greetz geeft namelijk een 100% tevredenheidsgarantie op haar bestellingen en in dit geval was ik niet helemaal tevreden omdat ik iets anders heb ontvangen. Wat mij bij Greetz nooit eerder is overkomen. Daarom maakte ik melding van deze fout bij de klantenservice, die heel snel en alert reageerden. Net als mijn contactpersoon van de marketing-afdeling overigens!

Hoe werd mijn ‘klacht’ opgelost?

Het was vrijdagmiddag en ik kreeg heel snel een reactie van de klantenservice. Of ik het geld van 1 boeket terug wilde óf dat ik liever Greetz de kans gaf om hun fout te herstellen? Ik koos voor het laatste, dat vond ik wel zo netjes omdat ik tenslotte foto’s moest maken voor mijn blog. Ondertussen had ik ook contact met mijn contactpersoon die me direct een nieuwe shopvoucher aanbood. Ik gaf aan dat dit nog even niet nodig was en dat ik in contact was met de klantenservice en dit een mooie gelegenheid was om deze te reviewen. Maken ze die 100% tevredenheidsgarantie waar? Nou zeker wel dus. Niet alleen reageerde de klantenservice van Greetz netjes op elke mail, waarvan de laatste rond een uur of 6 in de avond… de volgende ochtend vroeg (ik had mijn mail nog niet gecheckt) ging de deurbel en stond er een bezorger voor de deur. Met 2 grote dozen van Greetz! Dit keer wel met de moderne boeketjes die ik besteld had. Supersnel dus! Ik heb direct de klantenservice bedankt en een mention opgenomen in mijn weekoverzicht als dankjewel. Op elk berichtje reageerden ze heel snel, aardig en netjes. Over de klantenservice ben ik dus zeker 100% tevreden. Ze doen er alles aan om dit waar te maken!

Hoe vinden jullie mijn bloemen?

Mocht iemand nieuwsgierig zijn wat ik met de ‘verkeerde’ boeketjes heb gedaan:

  • Boeket 1 ging naar de buren die de schutting tussen onze tuinen hebben vervangen.
  • Boeket 2 ging naar een vriendin van wie ik een dikke vette kortingsvoucher kreeg die ik goed kon gebruiken.

Wie zet jij in de bloemetjes?

Of dat allemaal nog niet leuk genoeg is, mag ik van Greetz de herstelcode die ze voor mij hadden aangemaakt verloten onder mijn lezers! Wie o wie mag ik blij maken met 45 euro shoptegoed die je kunt besteden aan één mooi groot boeket (of 2 kleinere)? Laat mij hieronder weten wie jij graag in de bloemetjes zet en waarom. Over ongeveer een week loot ik via Naamloten de winnaar.

De winnaar is geworden: Elisabeth Maria Martina. Van harte gefeliciteerd! Ik ga je de code mailen.

Wat was jouw laatste bestelling bij Greetz?

disclaimer

Blogger

Marguerita

Over Marstyle

Hai, dit glitterkanon probeert met haar blog jouw leven op te leuken of in ieder geval een bende van glitters achter te laten. Net hoe je het bekijkt. Mijn besluit is om na allerlei shit alleen nog maar door het leven te sprankelen (althans ik doe een poging, haha) en door mee te lezen kun jij dat ook! Mijn naam is Marguerita, zzp-er en co-ouder van 2 leuke dochters uit 2011 en 2012. Je leest hier de soap van mijn leven en mijn zoektocht naar geluk en een stukje meer zen. Ik review perks, bijzondere ervaringen en probeer de band te versterken met mijn tieners.

Ik geef met mijn blog graag meer vuur aan je leven!

TelefoonaccessoiresTelefoonaccessoires

Recente Blogs

Reacties

  1. Eva Liefting zegt:

    Echt heel leuk, ik laat vaak bloemen afleveren bij mijn oma. Ik gebruik dan een kortignscode voor gratis verzending. Die vind ik meestal op GESPONSORDE LINK dat scheelt toch weer een paar euro 🙂

  2. A. zegt:

    Beide moeders kunnen wel wat kleur in hun leven gebruiken dus doen wij mee met dit kleurrijke idee 😉 meestal is het een kaartje maar een bloemetje van Greetz zou natuurlijk helemaal leuk zijn met de groetjes van Marstyle ????

  3. Sofie Dekkers zegt:

    Het lijkt me héérlijk om mezelf eens in de bloemen te zetten, want helaas weet manlief na 20 jaar nog steeds niet dat ik enorm van bloemen hou <3

  4. Tamara zegt:

    Dit lijkt mij leuk, dan kan ik mooie bloemen is huis zet met de verjaardag van mijn man volgende week. Dat staat extra feestelijk.

  5. Karin zegt:

    Daar ga ik iets heel moois voor uitzoeken voor mijn moeder die bijna 65 jaar wordt!

  6. Iris zegt:

    Oh wauw, dat klinkt als een goeie klantenservice zeg. Ik zou beide oppasoma’s een bloemetje sturen. Morgen wordt onze oudste vier en dan gaat hij natuurlijk naar school. En vorige week werd onze jongste 1 en in alle hectiek van kdv-cupcakes, twee verjaardagstaarten, afscheidscadeatujes voor de kdv leidsters, cadeaus inpakken, kamer versieren ben ik eigenlijk straal vergeten om de oma’s eens goed te bedanken *shame shame*

  7. Merel zegt:

    Leuk! Eentje voor mijn moeder en eentje voor mijn schoonmoeder als ik win!

  8. Sandy van der Kolk zegt:

    Ik vind het vooral leuk om mensen met een bosje bloemen te verrassen die het niet aan zien komen. De buurvrouw die een nogal lastige tijd achter de rug heeft, de kassière waarvan ik weet dat ze haar vader zo mist een beetje opvrolijken in de week voor vaderdag e.d.

  9. Lyn zegt:

    Mijn lieve mammie natuurlijk !

  10. Jolet zegt:

    Dan zou ik zeker een aan m’n ouders geven! Ze hebben namelijk laatst een auto voor me gekocht, en ik weet nog niet zo goed hoe ik ze daar voor kan bedanken. Zo’n groot boeket zullen ze vast geweldig vinden!

  11. melissa zegt:

    ons mam: die word 30 oktober 65 jaar en bij zo’n mooie leeftijd hoort ook een mooi cadeau / bloemetje!

  12. Wendy zegt:

    ????Wauw wauw Wauwie van deze verwennerij worden mijn lieve moeder en oma zeker heel blij ze zijn dol op bloemen en zou ze heel erg willen verrassen met een prachtig boeket omdat ze er altijd voor mij zijn en ik heel veel van ze hou doe graag mee en ga heel hard hopen dat er veel geluk onze kant op mag komen ????? Fijne dag ?☔❤

  13. Patricia de crom zegt:

    Mijn collega die vanaf afgelopen week
    Met
    Pensioen is maar met wie we 22
    Oktober als
    Verassing met alle collega’s een verassingsetentje met bowlen hebben en zon mooi bloemetje om haar te bedanken past er prima bij?

  14. Daan zegt:

    Bloemen zorgen altijd voor gezelligheid in huis. Ik zou een mooi boeket aan mijn moeder geven, als verrassing. Dat verwacht ze nooit!

  15. Barbara Gelens zegt:

    Mijn laatste bestelling was trouwens een kaart, met de bloemen en andere cadeaus heb ik nog geen ervaring…

  16. Barbara Gelens zegt:

    Ik zou heel graag mijn zusje met een mooi boeket verrassen. Het lukt haar maar niet een leuke passende baan te vinden, maar blijft de kracht vinden om te solliciteren. Ze staat ondanks haar eigen sores altijd voor mij en mijn gezin klaar en dat verdient een bloemetje!

  17. Hannah Kagenaar zegt:

    Ha wat leuk! Ik zet graag mijn moeder in de bloemetjes, wat een power vrouw! Zij heeft onlangs kanker overwonnen en stond tijdens de hele rit positief in het leven. Ik heb zoveel respect voor mama! Mama verdient alle bloemen van de wereld! Zij is zo kleurrijk als de blaadjes van een bloem, maar toch zo kwetsbaar als het steeltje. Maar daar let zij niet op, zij let op de power. Ik doe graag voor haar mee!

  18. Ik zou graag kans maken op dit shoptegoed. Ik zou een boeket kopen voor mijn schoonmoeder omdat ze binnenkort jarig is en ik zou een boeket voor een vriendin kopen voor in haar nieuwe huisje.

    1. Wel een goede service van Greetz! Het laatste dat ik bij Greetz gekocht heb was een verjaardagskaart voor mijn vriend.

  19. MarjonS zegt:

    Ik doe graag mee voor mijn moeder en schoonmoeder. Ze verdienen een bosje bloemen omdat ze wekelijks op onze kinderen passen.

  20. Gera zegt:

    Mijn man die nu hard aan het klussen is in de woonkamer. Een bloemetje maakt het dan helemaal af!

  21. elisabeth maria martina zegt:

    daar word ons mam vast heel blij van

  22. Anita te Gussinklo zegt:

    Wauw, wat een prachtige bloemen allemaal.(vooral die hersen-achtige bloem, volgens mij de Celosia Cristata vind ik altijd zo mooi)
    Ik bestel zelf ook regelmatig bij Greetz en ben er zeer tevreden over.
    Ze bieden goede kwaliteit & service, lees ik.
    Zeer binnenkort is mijn schoonzusje jarig en ze houd erg van bloemen.
    Dus ik loot graag mee.

  23. Marieke Flikweert zegt:

    Superleuk goed geregeld bij Greetz! Ik loot graag mee!

  24. Marian Zw zegt:

    Wat goed om te lezen dat er zo’n service is. Meestal bestel ik alleen kaartjes maar ik zou met dit tegoed mijn oma van 94 verrassen met een bos bloemen. Haar wereldje is zo klein geworden….van bed naar de stoel en weer terug. Een fleurig bosje bloemen maakt je wereld dan zoveel mooier

  25. Marjo zegt:

    Ik ben dol op bloemen en vind dat ik zelf wel een bos mag bestellen. Ben hard aan het sporten en afvallen gegaan en het eerste resultaat was er al. Dus om mezelf te verwennen een mooie bos bloemen i de wil kamer

  26. Anita H. zegt:

    Wow, wat een leuke actie. Mijn moeder, het arme mens zit in een verzorgingstehuis, is dol op bloemen. Haar wil ik hier graag mee verblijden.

  27. Veronique zegt:

    Ik zou graag mijn moeder een bloemetje geven, gewoon omdat ze het verdient er dat eigenlijk te weinig gedaan wordt. Het laatste wat ik gekocht heb bij greetz? Een last minute kaartje natuurlijk, wat ik als chaoot weer bijna vergeten was.

  28. Sharon de Ridder zegt:

    Wat klantvriendelijk van Greetz zeg! Ik zou mijn moeder blij maken met een mooi boeket bloemen; ze is 2 weken geleden op een nare manier opgelicht (een paar duizend euro lichter, en dan heb ik het nog niet eens over haar vertrouwen in de mensheid) en zo’n mooi boeket kan ze dan dus wel gebruiken 🙂

  29. Marian B zegt:

    Top dat het zo snel en netjes werd geregeld, dat is niet overal het geval. Leuke boeketjes ook! Ik doe graag mee om mijn schoonmoeder met een boeketje te verrassen omdat ze net geopereerd is en nog wel even moet herstellen. Hierdoor kan ze niet oppassen op onze kinderen, daarom neemt mijn moeder dat nu over naast haar eigen oppasdag. Ook zij verdient daarom een boeketje! Altijd leuk om mensen te bedanken en blij te maken met een bloemetje!

  30. Marijke zegt:

    Ja zij zijn echt goed. Wij hebben ook een keer een verkeerde levering gehad van hen en werd ook zo netjes opgelost. Met een plusje eigenlijk zelfs. Ik zou er echt nog een keer wat bestellen!

    Dus ja ik wil die bloemen zelf wel hebben 😉

  31. Esmeralda Groenland zegt:

    Wat netjes van Greetz! Leuke boeketjes. Ik zou graag mijn moeder eens een bosje bloemen sturen, omdat ze zoveel doet voor ons.

  32. Linda prins zegt:

    Wat een geweldige service, dat is tegenwoordig wel eens anders helaas.
    Ook erg leuk dat je ervoor gekozen hebt om de afhandeling van de klantenservice af te wachten. Op die manier zie je echt hoe iets anders ook zou verlopen. Ben zelf ook mystery shopper zo nu en dan en weet dus hoe belangrijk het voor een bedrijf is om deze feedback te krijgen. Juist van de fouten die er gemaakt worden leren ze hun bedrijf verbeteren en de service aan te passen. Super leuke blog dus.
    Ik zou heel graag mijn ouders en schoonouders een bloemetje geven omdat ze altijd voor iedereen klaar staan.

  33. Anja zegt:

    Wat een superservice! Ik zou het bloemetje op mijn eettafel zetten! Om het huis wat op te fleuren, nu het hele gezin wel een herfstdip lijkt te hebben! Beetje opvrolijken kan geen kwaad!

  34. cobi van Braak zegt:

    Mn bloemschikjuf die helaas haar bedrijf door ziekte moest beeindigen en echt wel even een opkikkertje verdient. Ze is gek op bloemen maar kan haar werk niet meer doen

  35. Anna zegt:

    Is het erg dat ik graag een bloemetje voor mezelf zou willen…,??

    Facebook: An Na

  36. Wendy v V zegt:

    Wat een pech, maar erg netjes hoe ze het hebben opgelost.
    Ik verdien zelf een bosje, zit nu niet lekker in mijn vel en een bosje zorgt voor vrolijkheid in huis. En het andere bosje zou ik aan mijn ouders geven.

  37. Erika van Koert zegt:

    Wow wat netjes ! Dat hoor je niet zo snel meer.
    Als ik zou winnen zou ik een vriendin blij maken die herstellende is van een burnout en waarvan we al jaren regelmatig een zak met kleding voor de kinderen door krijgen

  38. Saskia zegt:

    Wat superleuk om dit te lezen! Ik vind dat ook altijd zulke lastige dingen… goed gedaan!
    Als ik win, geef ik zeker een mooi boeket aan mijn moeder die binnenkort jarig is!!

  39. Marianne Bakker - de Boet zegt:

    Kijk dat isnog eens service en goed dat je aan de bel getrokken hebt, dat doet niet iedereen.

    Ik zou de cadeaubon besteden om mijn moeder waar ik door omstandigheden geen contact mee heb te verrassen. Ondanks geen contact ben ik ze zeker niet vergeten.

  40. Heidie van der Steeg zegt:

    Ik durf het zeker te melden, een professioneel bedrijf is “blij” met een klacht. Dan krijgen ze tenminste de kans om het goed te maken.
    Ik doe graag mee voor de Greetzcode, zou er een boeket voor mijn schoonmoeder van bestellen.

  41. Wendy g zegt:

    Mooi opgelost,en jij zelfs nog kunnen uitdelen! Top!!
    Ik zou graag mijn moeder en scgoonmoeder verblijden. Zonder hun hulp zou ik nooit mijn fantastische baan in de zorg kunnen uitvoeren!

  42. Eline zegt:

    Dat is heel netjes opgelost van Greetz!
    Van bloemen word je altijd blij, ik wil graag mijn vriendinnetjes in de bloemetjes zetten!

  43. Marian van Trigt zegt:

    Netjes geregeld hoor. Ik zou graag Albert een bloemetje willen geven. Uitgewerkt. Nooit wat in huis gedaan vanwege drukke baan. Val ik van boven naar beneden (duik) zware hersenschudding. Pols heel lekijk gebroken. Herstel 1 jaar. Zit nu op de helft. En Albert van Trigt heeft en moest alles gelijk leren. En kan het nu ook

  44. Riekie Bos zegt:

    mijn lieve mamsie is de aller-aller-aller-liefste moeder die er is, ze is grappig, mal, gastvrij, hardwerkend, gul en staat voor iedereen klaar!
    De lieverd denkt vooral aan anderen en veel te weinig aan zichzelf en daarom waag ik graag een kansje voor haar.
    Zij verdient wel eens wat verwennerij en is GEK OP BLOEMEN !!!

  45. kristel zegt:

    Wow wat een goede service. Hier maken we heel graag kans op. Ik zou het dan besteden aan een mooie bos bloemen voor mijn ouders. Ze hebben hier heel veel gedaan toen ik bijna was uitgeteld en in de kraamtijd ook. Daar wil ik ze graag voor bedanken.

    Laatste wat wij daar hebben besteld zijn onze geboortekaartjes 🙂

  46. Sohnie zegt:

    Op het laatste moment natuurlijk: een kaartje!

  47. Dieneke zegt:

    Ik zet heel graag mijn zus in de bloemen!! En daarnaast een vriendin die ook een opfleurmomentje kan gebruiken.
    Wat een goede service zeg van Greetz. Goed om te weten!

  48. Anne-Marie zegt:

    Dat is zeker netjes geregeld. Ook bij bedrijven kunnen fouten worden gemaakt, zolang het goed wordt opgelost is er niks aan de hand. Ik zet graag mijn moeder in de bloemen. Gewoon, omdat ze mijn alles is!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Download de Marstyle App.