Review: Peppa vakantieboek

Marstyle mocht het superleuke vakantieboek van Peppa reviewen. Dat betekent dat wij het boek gratis thuisgestuurd kregen, in ruil voor onze eerlijke mening en een paar mooie foto’s.

peppa vakantieboek

Aangezien mijn dochters weg zijn van Peppa, was het beslist geen straf voor mijn kleuter om dit boek uit te testen. Voor de jongste van 2,5 zijn de opdrachten – behalve de kleurplaten – nog te lastig. Kleuterlief valt wel helemaal in de doelgroep. Leren schrijven en rekenen, eenvoudige opdrachtjes, doolhoven… Alles vindt ze even leuk. Alleen de nateken-opdracht met de krab wil mijn meisje in eerste instantie overslaan. Die lijkt haar te moeilijk. Na een korte uitleg, dat je stap voor stap de plaatjes moet volgen en steeds alleen tekenen wat er op dat plaatje staat, gaat ze toch aan de slag. Onverwachts komt er een ontzettend leuk resultaat uit! Papa en mama zijn errug trots. Leuk hoe kinderen je zo kunnen verrassen.

naam schrijven peppa>> Lees ook Peppa speeltjes getest

De knip- en knutsel-opdrachten moest mevrouw nog even overslaan van mij. Ik vind het zonde om nu al in het boek te knippen, terwijl nog niet alle opdrachten gemaakt zijn. Het Peppa vakantieboek is voor 4,95 verkrijgbaar bij de boekhandel. Ik vind het een aanrader voor kleuters en misschien nog kinderen uit groep 3. Leuk voor een druilerige dag thuis, of een makkelijk mee te nemen verrassing voor op vakantie.

Vinden jouw kinderen Peppa ook zo leuk?

Blogger

Marguerita

Over Marstyle

Hai, dit glitterkanon probeert met haar blog jouw leven op te leuken of in ieder geval een bende van glitters achter te laten. Net hoe je het bekijkt. Mijn besluit is om na allerlei shit alleen nog maar door het leven te sprankelen (althans ik doe een poging, haha) en door mee te lezen kun jij dat ook! Mijn naam is Marguerita, zzp-er en co-ouder van 2 leuke dochters van 11 en 13 jaar. Je leest hier de soap van mijn leven en mijn zoektocht naar geluk en een stukje meer zen. Ik review perks, bijzondere ervaringen en probeer de band te versterken met mijn tieners.

Ik geef met mijn blog graag meer vuur aan je leven!

Design en lifestyleDesign en lifestyle

Recente Blogs